Witryna - Pomoc

Jeśli masz problemy z naszą stroną - nie możesz dodać towaru do koszyka, sfinalizować transakcji, zobaczyć cen itp postępuj zgodnie z poniższą instrukcją zanim się z nami skontaktujesz.

Internet Explorer Internet Explorer

Jeśli nie jesteś pewien, której wersji używasz, kliknij przycisk Pomoc w menu przeglądarki, a następnie wybierz sekcję O Internet Explorer.

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany na stronie internetowej.
  2. Upewnij się, że nie używasz Trybu Zgodności (Compatibility View) w programie Internet Explorer.
    • Wersja 8
      • Naciśnij klawisz F12, aby wyświetlić okno Narzędzia dla programistów - Developer Tools.
      • W menu tego okna, prawa strona powinna wyświetlać - Tryb Przeglądarki (Browser Mode): IE8 oraz Tryb Dokumentu (Document Mode): IE8 Standards.
        Jeśli jest inaczej, dopasuj te ustawienia.
      • Naciśnij klawisz F12 , aby zamknąć okno Narzędzia dla programistów.
    • Wersja 9
      • Naciśnij klawisz F12, aby wyświetlić okno Developer Tools.
      • W menu tego okna, prawa strona powinna wyświetlać - Tryb Przeglądarki (Browser Mode): IE9 oraz Tryb Dokumentu (Document Mode): IE9 Standards .
        Jeśli jest inaczej, dopasuj te ustawienia.
      • Naciśnij klawisz F12 , aby zamknąć okno Narzędzia dla programistów.
    • Wersja 10
      • Naciśnij klawisz F12, aby wyświetlić okno Developer Tools.
      • W menu tego okna przejdź do dolnej części lewego menu nawigacyjnego do opcji Emulation i wybierz ją.menu tego okna, prawa strona powinna wyświetlać - Tryb Przeglądarki (Browser Mode): IE10 oraz Tryb Dokumentu (Document Mode): IE10 Standards. Jeśli jest inaczej, dopasuj te ustawienia.
      • Naciśnij klawisz F12 , aby zamknąć okno Narzędzia dla programistów.
    • Wersja 11
      • Naciśnij klawisz F12, aby wyświetlić okno Developer Tools.
      • W menu tego okna przejdź do dolnej części lewego menu nawigacyjnego do opcji Emulation i wybierz ją.
      • Upewnij się , że tryb dokumentu (Document Mode) wyświetla Edge (domyślne). Jeśli jest inaczej, dopasuj te ustawienia.
      • Naciśnij klawisz F12 , aby zamknąć okno Narzędzia dla programistów.
  3. Upewnij się, ubilerskiestudio.pl nie znajduje się na liście witryn, które zostały dodane do Widoku zgodności (Compatibility View).
    • Wybierz Narzędzia z menu, a następnie widok zgodności - Compatibility View.
    • Jeśli jubilerskiestudio.pl znajduje się na liście, zaznacz je i kliknij przycisk Usuń.
    • Upewnij się, że strony w Widoku Kompatybilność są odznaczone.
    • Kliknij przycisk Zamknij.
    • Odśwież stronę.
  4. Wyczyść ciasteczka (Cookies) i pamięć podręczną przeglądarki (cache). Postępuj zgodnie z instrukcjami podanymi dla Twojej przeglądarki. 
    • Wersja 8
      • Kliknij przycisk Bezpieczeństwo, a następnie kliknij polecenie Usuń historię przeglądania.
      • Zaznacz pole wyboru obok Cookies i tymczasowe pliki internetowe.
      • Zaznacz Zachowaj Ulubione jeśli nie chcesz usunąć plików Cookies związanych z ulubionymi witrynami.
      • Kliknij przycisk Usuń.
    • Wersje 9,10 i 11
      • Kliknij przycisk Narzędzia, przejdź do Bezpieczeństwa, a następnie kliknij polecenie Usuń historię przeglądania.
      • Zaznacz pole wyboru obok Cookies i tymczasowe pliki internetowe.
      • Kliknij przycisk Usuń.
  5. Upewnij się, że Javascript jest aktywny w Twojej przeglądarce.
    • Wybierz z menu Narzędzia , kliknij polecenie Opcje internetowe, a następnie kliknij kartę Zabezpieczenia.
    • Kliknij Strefa Internet (Internet Zone).
    • Poziom Niestandardowy.
    • W Ustawienia zabezpieczeń – w oknie dialogowym Internet Zone kliknij Włącz dla aktywnych skryptów w sekcji Scriptiong.
    • Kliknij przycisk Wstecz, aby powrócić do poprzedniej strony, a następnie kliknij przycisk Odśwież, aby uruchomić skrypty.
  6. Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej i plików Cookies, wyloguj się, a następnie zaloguj się ponownie. Jeśli tylko aktywowałeś JavaScript, odśwież stronę.

Mozilla Firefox Mozilla Firefox

  1. Make sure you are logged in to the website.
  2. Clear your browser's cookies.
    • Select Tools from the menu. (If you do not see Tools, click on the Firefox button) and then select Options.
    • Select the Privacy panel.
    • Confirm that History is set to Remember history. Then click remove individual cookies.
    • Search for juwelierstudio / jubilerskiestudio/ aranymuvestudio, then click Remove Cookie for each cookie returned in the search.
    • Click Close and then OK.
  3. Clear your browser's cache.
    • Select Tools from the menu. (If you do not see Tools, click on the Firefox button) and then select Options.
    • Select the Advanced panel.
    • Click on the Network tab.
    • In the Cached Web Content section, click Clear Now.
    • Click OK.
  4. Make sure javascript is enabled for your browser.
    • In the address bar, type about:config.
    • Click I'll be careful, I promise! if it appears.
    • In the search bar, type javascript.enabled.
    • If the value is set to false, double-click the line to change the value to true.
  5. After clearing your cookies and cache, please log out then log back in. If you only enabled JavaScript, please reload the page.

Google Chrome  Google Chrome

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany na stronie internetowej.
  2. Usuń pliki Cookies w przeglądarce (Ciasteczka).
    • Kliknij ikonę menu Chrome na pasku narzędzi.
    • Wybierz Ustawienia.
    • Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane.
    • W sekcji Prywatność kliknij przycisk Ustawienia treści.
    • W sekcji Pliki Cookies kliknij przycisk Wszystkie pliki Cookies i dane witryn.
    • Wyszukaj jubilerskiestudio.pl w polu wyszukiwania, a następnie kliknij przycisk Usuń wszystko.
  3. Wyczyść pamięć podręczną przeglądarki.
    • Kliknij ikonę menu Chrome na pasku narzędzi.
    • Select Tools.Wybierz opcję Narzędzia.
    • Select Clear browsing data.Wybierz opcję Wyczyść dane przeglądarki.
    • W oknie dialogowym, które się pojawi, zaznacz pola wyboru Opróżnij pamięć podręczną, a następnie kliknij przycisk Wyczyść dane przeglądarki.
  4. Upewnij się czy Javascript jest aktywny w przeglądarce.
    • Kliknij ikonę menu Chrome na pasku narzędzi.
    • Wybierz Ustawienia.
    • Kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane.
    • W sekcji Prywatność kliknij przycisk Ustawienia treści.
    • Wybierz Zezwalaj wszystkim witrynom na obsługę JavaScript w sekcji JavaScript.
  5. Po usunięciu Cookies i Cache, wyloguj się, a następnie zaloguj się ponownie. Jeśli tylko aktywowałeś JavaScript, odśwież stronę.

Safari  Safari

  1. Upewnij się, że jesteś zalogowany na stronie internetowej.
  2. Usuń ciasteczka (Cookies) i pamięć podręczną przeglądarki (Cache).
    • Wybierz Safari (jeśli używasz Mac’a) lub Edycja (jeśli używasz Windows’a) z menu.
    • Wybierz Preferencje.
    • Kliknij przycisk Pokaż Cookies.
    • Kliknij przycisk Usuń wszystko, a następnie Gotowe.
    • Ponownie wybierz Safari lub Edycja z menu.
    • Wybierz polecenie Opróżnij pamięć podręczną.
    • Kliknij Opróżnij.
  3. Upewnij się, że Javascript jest aktywny w przeglądarce.
    • Wybierz Safari (jeśli używasz Mac’a) lub Edycja (jeśli używasz Windows’a) z menu.
    • Wybierz Preferencje.
    • Kliknij kartę Zabezpieczenia.
    • Pod menu Web Content: wybierz opcję Enable JavaScript.
  4. Po wyczyszczeniu pamięci podręcznej i plików Cookies, wyloguj się, a następnie zaloguj się ponownie. Jeśli tylko aktywowałeś JavaScript, odśwież stronę.